mini2440

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Únor 6 10:57:48 CET 2011

Já jsem právě vycházel z toho, že body nemají žádnou logiku mimo
nějakého bufferu, z důvodu co největší spolehlivosti, a zobrazování či
případně předpřípravu dat by měl zajišťovat právě mini2440 jako veřejná
IP. Jak jste ale psal, potíž asi bude ve tvaru dat vycházejících z
jednotlivých stanic a nutná interoperabilita v rámci provozovatelů. Ta
stránka je slušná, ale do profesionality jí ještě hodně chybí, především
v okamžité dostupnosti jednotlivých dat.
Držím palec.
S pozdravem,
		Miloš Dašek