mini2440

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 6 10:33:38 CET 2011

Primarne bych chtel dosahnout toho, ze mini2440 bude vlastni
meteostanici a z te se budou data stahovat na centralni web/sql - ted je
to tak ze moje stanice jen posilaji data (zadna dalsi logika tam neni) -
samozrejme pak to mini muze byt v podstate cokoliv

to dalsi zpracovani o kterem pisete je vhodne delat az na tom centralnim
velkem serveru - ten ma k dispozici veskere informace ze vsech stanic

ja trochu spolupracuji s clovekem z Hydronetu, kteri meri v Jizerkach a
prilehlych lokalitach takze cast stanic je jejich - psal jsem prevodniky
na jejich data aby se to mohlo ke me ladovat do DB a zobrazovat, protoze
oni tu prezentaci maji takovou "neprehlednou"

jeden z mnoha pokusu o sjednoceni dat je zde http://stanice.e-pocasi.cz/
prebiraji data i z mojich stanic - jsou tam dole na jihu videt

problem tech amaterskych stanic je spolehlivost - casto tam nejakyma
chybama chvilkove ustreli hodnoty - mel jsem s tim na zacatku take
problemy, ale ted uz jsem to vychytal a pokud jde internet tak mam data
korektni

--
S pozdravem
Radek Vicek