mini2440

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Únor 4 08:39:46 CET 2011

Ja jsem posbiral co slo na netu a nasel chodivej postup. Zatim jsem nic
nekompiloval.
Otazka dostupnosti HW je jen otazkou jake moduly se dotlaci do jadra.
Pokud jsou napsany drivery/moduly pro linuxovej kernel tak uz nemuze nic
branit.

Ja si ted zalohuju obraz distribuce abych mel ted posledni chodivej stav
i s aktualizacema - preci jen te SD karte moc neverim - ani nevim kde
jsem ji vyhrabal.

V kazdem pripade se to chova ted naprosto dospele - jako kdyby clovek
sedel proti regulernimu linuxovemu serveru. Funguje i ten webmin - jen
je pravda ze SSLko mu tedy dava brutalne zabrat - to ta deska neustoji.

Chtelo mini2440 s vetsi RAM a klidne prtavou NAND.

--
S pozdravem
Radek Vicek