mini2440

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Únor 4 08:30:10 CET 2011

Dne 4.2.2011 8:20, HW CNCnet.info napsal(a):
> No myslim ze od vyrobce tam zadny u-boot neni, je tam jen supervivi.
>
> To s tim prepinacem je nejake divne - kdyz bootuju z NOR tak mi prece
> najizdi supervivi (pokud si ho neprepisu) a pokud bootuju z NAND tak
> zavadec kterej jsem nahral a tedy v mem pripade u-boot. To je ale asi
> jedno.
>
> Spis poradte jak je to s temi GPIO? Je tam nejaky modul v kernelu nebo
> alespon existuje?

Na GPIO tam jsou v originalni distribuci z CD drivery, aspon vystupy sly
(je tam priklad) ale vstupy nejak ne (tlacitka) - to bylo nejak
slozitejsi...
No mam zas nad cim badat, informaci se tu seslo hafo.
Kazdopadne, pochopil jsem spavne, ze z dostupnych zdroju na netu se
nedari nic zkompilovat ale z CD to jde ???