Ceny sht75

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Středa Únor 2 22:15:15 CET 2011

> Na SHT11 máme udělány i speciální frézované krabičky z AL (eloxováno), mohu
> členům konference odprodat, případně i se zalitým čidlem, za konferenční
> ceny. Vidět je to tady:
> http://www.papouch.com/cz/shop/product/snimac-teploty-a-vlhkosti/ .

Jen upresnim, ze tam neni SHT11 ale o neco presnejsi SHT15.

Jen ze zvedavosti jsem ted kouknul na tato cidla u Farnella a pri
kusovce je mezi SHT11 a SHT15 rozdil temer 200kc ale uz od mnozstvi 10ks
se rozdil snizuje na cca 40 az 30kc pro stovkova mnozstvi. Ze je kusovka
draha vim ale tady me to trochu prekvapilo. U SHT71 a 75 je rozdil cca
100kc pro jakekoliv mnozstvi. Ovsem cena u TME je opravdu mimo, 100ks
SHT75 u TME je porad na kuse o cca 150kc drazsi nez kusovka u Farnella.
Mozna si treba takto drzi zasobu a az ostatni je mit nebudou tak je
jeste od nich nekdo rad koupi...

Pavel