Ceny sht75

Jan Martincek konfera na martincek.com
Středa Únor 2 15:45:01 CET 2011

Zdravim
Len pre info ja vidim cenu 22.68 eur. - to je podla tme najlepsia skupina
aku nam vedia dat.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Wednesday, February 02, 2011 3:35 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Ceny sht75

Na SHT11 máme udělány i speciální frézované krabičky z AL (eloxováno), mohu
členům konference odprodat, případně i se zalitým čidlem, za konferenční
ceny. Vidět je to tady:
http://www.papouch.com/cz/shop/product/snimac-teploty-a-vlhkosti/ .

Zde je myslím hezký článek i s příklady, jak dostat teplotu (i vlhkost) na
web:
http://www.papouch.com/cz/website/mainmenu/clanky/jak-na-to/webovy-teplomer/
.

S pozdravem