mini2440

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Středa Únor 2 10:30:32 CET 2011

Pro RS232 hledejte MiniComm a pro Lan MiniSocket. Byla tam i dema. Myslím,
že ten balík se jmenoval Trunk a rostlo to na SourceForge. K GPIO jsem se
ještě nedostal, ale někde leží gpio.dll. Snad to s ní půjde. Nicméně,
příklad užití pro Lazarus bych rád viděl i já. Zatím jsem viděl jen pro VB.

S pozdravem

ZAPLETAL Martin
From: "HW CNCnet.info" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 02, 2011 8:38 AM
Subject: Re: mini2440

No tohle zatim je asi nejschudnejsi cesta - nahral jsem tam posledni
build anglickych CE 6.0 co je na ftp prodejce a vse nabehlo a i asi
funguje. Dokonce se to spojilo s woknama na PC.

Zkusil jsem ted neco prelozit pod tim Lazarusem a take uspech - nahral
jsem to tam a spustilo se to.

Nicmene nechcete se podelit jakym zpusobem se chodi na ty ruzna
nizkourovnova rozhrani pod Win CE? Ted jak si sahnu treba na ty GPIO -
nemate nejaky odkaz?

Jeste nakonec jeden dotaz k tomu Lazarusovi - nejak nemuzu dosahnout u
mnou vyrobenych aplikaci aby mely horni listu tedy i tlacitka na
minimalizaci a ukonceni (roztahne se mi to pres celou obrazovku) -
pritom kdyz tu aplikaci spustim na PC tak tam lista je.

--
S pozdravem
Radek Vicek