mini2440

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Únor 2 08:38:31 CET 2011

No tohle zatim je asi nejschudnejsi cesta - nahral jsem tam posledni
build anglickych CE 6.0 co je na ftp prodejce a vse nabehlo a i asi
funguje. Dokonce se to spojilo s woknama na PC.

Zkusil jsem ted neco prelozit pod tim Lazarusem a take uspech - nahral
jsem to tam a spustilo se to.

Nicmene nechcete se podelit jakym zpusobem se chodi na ty ruzna
nizkourovnova rozhrani pod Win CE? Ted jak si sahnu treba na ty GPIO -
nemate nejaky odkaz?

Jeste nakonec jeden dotaz k tomu Lazarusovi - nejak nemuzu dosahnout u
mnou vyrobenych aplikaci aby mely horni listu tedy i tlacitka na
minimalizaci a ukonceni (roztahne se mi to pres celou obrazovku) -
pritom kdyz tu aplikaci spustim na PC tak tam lista je.

--
S pozdravem
Radek Vicek