mini2440

Petr Štětina petr.stetina na mediaresearch.cz
Středa Únor 2 15:45:40 CET 2011

Jestli pár dnů počkáte tak to sepíšu. Stejně jsem se na to chystal. Už
se na mě obrátilo pár lidí z konference.

Popíšu, jak si vyrobit image Angstrom pro konkrétní zařízení, nahrát ho
na SD kartu a nabootovat z ní. Potřebujete ještě něco dalšího?

Petr

--
*S pozdravem*

*Petr Štětina
Senior Developer

MEDIARESEARCH, a.s.
Českobratrská 1/2778,
130 00 Praha 3,
Česká republika
Tel.: +420 222 717 763-4, 222 718 647
Web: http://www.mediaresearch.cz
*/*marketingový výzkum, analýza dat, elektronické měření médií, vývoj
softwaru*/
A STEP AHEAD