mini2440

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Únor 2 15:21:32 CET 2011

Upenlive vas prosim - nemohl byste pro nas blbce udelat opravdu strucny
navod co kam nahrat a jak?

Dnes rano jsem tam zacal zkouset ten linux a priznam se ze jsem stahnul
asi 10GB vseho mozneho, nahraval do toho boardu co slo a jak slo,
zkousel supervivi, u-booty a priznam se, ze jeste tak 20 minut a rozkopu
to na tisic malinkych kousicku i s linuxem.

Jedine co mi chodi je linux s Qtopii 2.2.0, ale to je uz hotova image.
Asi zustanu u ni - jsou tam vsechny funkcni drivery, ale posledni image:
rootfs_qtopia_qt4.img

nenajede - konci hlaskou kernel panic - evidentne se kernelu nepodari
najit FS

--
S pozdravem
Radek Vicek