Ma jeste AMARO smysl?

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Únor 1 17:24:19 CET 2011

Ja ted delal futral na bastl radio z 3mm překližky (6 vrstev) a vypada to celkem slusne. Drevo se mi dobře opracovava a dela se mi s nim dela lepe nez s plastem. Navíc puvodni plastova krabička do které to mělo prijit se to jaksi neveslo, protoze jsem to spatne zpocital ;-) ale ve dreve to vypada lepe nez ve fadni unifikovane cerne platove krabicce. Pajedlem jsem do dreva vypalil popisky a ted to lakuju. Asi budu překližku používat casteji. Při trose zrucnosti (vice vrstev na sebe napr v rozich) by to slo i zakulatit a tim jak je překližka z vrstev, tak by to i vypadalo v rezu (kulaty roh) celkem efektne. Lepil jsem vterinakem (z modelarske prodejny) a drzi to jako cert.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Tuesday, February 01, 2011 6:39 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ma jeste AMARO smysl?

Padl tu navrh, aby kostrukce k publikovani vzesly treba z diplomovych nebo jinych skolnich praci.
Mate nekdo kontakt na skolu vhodneho zamereni, ze byste se poptali, co by tam na tom rekli?

Co se krabicek tyka, tak pokud by konstrukce nemohy vyuzivat nejake co jsou ted bezne k dostani, tak futral spajeny z cuprextitu a nastrikany treba matnou cernou barvou taky udela sve.