Ma jeste AMARO smysl?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Únor 1 13:55:22 CET 2011

elektro revue poznam, ale to mi pripomina skor casopis kde sa publikuju
prave clanky produkovane na univerzitach. Je dokonca recenzovany, takze
su za to celkom hodnotne ciarky.
Urcite to nie je casopis pre "bastlenie" typu amaro.
b.