DRM [bolo Re: OT: AsusEE ako citacka]

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Prosinec 29 12:21:34 CET 2011

On 12/29/2011 09:48 AM, RV wrote:
> Co myslite tim opakem? Tady je to naprosto to same - vydavatele na
> jakoukoliv primou otazkou klickuji a ohaneji se jak jezuite ve
> stredoveku vsim moznym jen aby je nahodou nekdo nezacal obchazet.

Ten opak beriem spat:
http://www.root.cz/clanky/martin-lipert-kindle-je-nejvetsim-zlem-pro-eknihy-v-cesku/

> No aspon v Cechach to dopadlo tak, ze existuje velmi pocetna komunita
> lidi co koupi knizku, rozrezou ji, prozenou skenerem a OCR a za par dni
> se to objevi na nejakem serveru volne ke stazeni. Velmi pekne to
> kopiruje situaci, ktera zde byla pri nastupu CD.
> Priznam se, ze nechapu na co vydavatele cekaji - zrejme na to az budou
> pate kolo u vozu a zacnou lobovat aby se platilo vyssi vypalne za media
> aby jim to vyrovnalo ksefty a meli to bez prace.

Viem, ze nie je tazke niekde ich stahovat, ale zatial sa mi
dari odmenovat aspon tych zahranicnych autorov (ok, vydavatelstva)
za svoju pracu, tak som mal nadej, ze to mozem robit aj tu.

> kolega mi pred casem prinesl archiv el. knih o velikosti 17GB (ZIP
> archiv!!!) - sice jsou tam stejne knihy vzdy v PDF a jeste v nejakem
> ebook formatu - takze realne je to pulka, ale i tak jsou to tisice knih,
> ktere asi do smrti neprectu
> zbytek co tam neni prakticky neni zadny problem sehnat na netu

ebooks_cz_all.rar ;-)

L.