Prosba: color laser oboustranna tiskarna , vstup A5

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 27 22:28:14 CET 2011

On Tue, 27 Dec 2011, "Ing. Libor Konečný" wrote:

> No ja uz nechci byt otrokem a porad prehazovat papiry.
> Proste chci zadat tisk 1000ks manualu a jen to vyzvednout a scvaknout.
> Navic tech ruznych typu manualu mam pozehnane.
> LK

Videl jsem ze to delaji vhodnym tiskem na A4 a potom do proste sesiji
uprostred a prehnou. Jen je na to treba dlouha sesivacka, v knihovne
maji takovou strojni co prosije i docela dost papiru naraz...