Prosba: color laser oboustranna tiskarna , vstup A5

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Úterý Prosinec 27 22:23:12 CET 2011

No ja uz nechci byt otrokem a porad prehazovat papiry.
Proste chci zadat tisk 1000ks manualu a jen to vyzvednout a scvaknout.
Navic tech ruznych typu manualu mam pozehnane.
LK