Napajeci obvody zakladnich desek.

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Prosinec 22 12:28:04 CET 2011

Když si přečtete pár diskusí o HW, tak tam skoro všichni píšou, že
zdroje Fortron jsou v poslední době horší a horší. Doporučují zdroje
Seasonic.
Každopádně v těch počítačích bych asi zdroje vyměnil. A pokud budou nové
komponenty rychlejší než původní, tak bych asi použil silnější zdroje,
než 350W :-(

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info