Napajeci obvody zakladnich desek.

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 22 10:27:43 CET 2011

Když jsem ještě opravoval zdroje, dospěl jsem k závěru, že spíš záleží
na konkrétním modelu, než na výrobci.

Často je vnitřek zdroje úplně stejný a max. výkon je dán pouze hodnotou
odporu ve výkonové pojistce. Proto zdroj 200W vydrží 20 let, ale 500W
jen tři roky.

Z těch levnějších mi přišel dobrý Eurocase. Naopak třeba některé
"levnější" Fortrony (asi 2x dražší než Eurocase) stojí úplně za prd,
kmitá jim zpětná vazba a PC se občas samo restartuje. Asi úplně nejlepší
jsem viděl od IBM, ten jsem si rozebral jen ze zvědavosti, fungoval :-)
To je samozřejmě jiná cenová kategorie.

Jsem přesvědčen, že když v tom Eurocasu vyměníte elyty, bude makat k
plné spokojenosti. Ostatně by stálo za pokus vyměnit elyty na té desce,
nejspíš se taky rozjede.

Jirka