znaceni pojistek

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Úterý Prosinec 20 09:53:25 CET 2011

Hezky den,

resim zavazny problem: dali jsme schvalit pristroj do EZU a vratila se nam
pripominka, ze musime zmenit potisk pristroje - podle aktualnich norem, podle
kterych musime pristroj schvalit, musime mit detailni znaceni (nastrojem)
pristupnych pojistek. Dosud jsme pojistky meli znacene T4A, coz uz nestaci a
je treba vyznacit celkem: napětí, proud, rychlost a vypínací schopnost.

Neni mi znamo jak u takove pojistky vyznacit tu vypinaci schopnost, na male
plose kterou pro text mame.
Pojistka je sklenena trubickova 5x20 a datasheet od shurtera mi konkretne
ukazuje braking capacity - 40A.

Prvotni navrh jsem ucinil T4A/250V/40A, ale nezda se mi to prilis
pochopitelne. Z normy nejsem schopen vycist (alespon prozatim) jak si to
vlastne predstavuji a nikde jsem to zatim nevidel pouzito.

Mate nekdo predstavu?

(zavazna norma pro nas je IEC 60601-1 ed.3, ale kdo ji nezna/nema necht se v
navrzich neomezuje)
Dekuji
Jakub Ladman