OT DX ma sklad v UK

Miroslav ©inko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Prosinec 19 17:37:14 CET 2011

2011/12/19 Dawid Ferenczy <ferenczy na volny.cz>:

> M©> No  to  asi nebude fungovat, je to dual SIM standby, t.j. malo by sa dat za behu prepinat, ktora
> M©> bude  aktivna.  Este  som to neskusal, ale takto mi to staci (dovody by som snad nerozpisoval) a
> M©> nechce sa mi kvoli nej vlacit druhy mobil. Mozem sa s tym vecer pohrat a poreferovat.
>
> Ja  jsem dnes mluvil s panem Polivkou a ten mi rikal, ze toto prepinani bylo treba jen u nejstarsich
> modelu. On sam mel jeden takovy novejsi a telefon pry byl aktivni v obou sitich. Jak se to chovalo k
> hovoru na druhou SIM, kdyz na prvni probihal hovor ale nevedel.

Prave som to vyskusal, funguje to ako popisujete, som velmi milo
prekvapeny. Obe SIM su aktivne, zobrazuju sa 2 indikatory sily signalu
a mena oboch sieti. Dovolat mne sa da na obe. Ked volam ja, ponukne mi
na vyber, z ktorej chcem volat. Zatial som nezistil, ci si ich mozem
pomenovat, oznacuje ich ako SIM1, SIM2 (malichernost, tolko si budem
pamatat, ktoru kde mam :-)).

Ked prebieha hovor na jednej a niekto mi vola na druhu, moj telefon sa
javi ako nedostupny. To je OK.

> Zajimalo by me, jestli takovy telefon ma 2 radiove casti nebo mu staci jedna.

Hmm, neviem..

> To je asi fakt. On i muj staricky Siemens C55 (ktery jsem mimochodem pouzival spoustu let, vystridal
> za  tu  dobu  nekolik  kusu  a znal ho az do "binarni urovne", mel na nej ruzne patche, ktere menily
> nejen  grafiku,  ale  i  funkcnost,  vyborny  telefon,  teprve  nedavno  jsem presel na smartphone s
> Androidem  a  ikdyz byl skvely, uz bych se nevracel :) umel Javu, ikdyz jen MIDP 1.0/1.1, Operu bych
> tam asi nespustil :)

Ja mam C72, ten pomaly umiera (obcas strati spojenie so SIM a baterka
uz vela nevydrzi). A ako hlavny este stale pouzivam ME75, ma 6 rokov,
tak ratam, ze pomaly zakape tiez.. Preto som zhanal Dual SIM. Opera by
snad bezala aj na C72, ale kvoli lepsiemu LCD som ju mal iba na ME75.
Za data GPRS som platil, pravda vyuzival som to max 2x do roka
(cestovne poriadky a pod). Pre obcasny internet som zase chcel telefon
s WiFi, dnes su free zone uz celkom rozsirene.

miro

Daląí informace o konferenci Hw-list