OT DX ma sklad v UK

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Prosinec 19 17:33:18 CET 2011

Telefon má jednu VF část, dostupnost je v obou sítích současně, ale jakmile
voláte,v druhé síti jste nedostupný. Teprve hodně dražší modely umí
konferenční hovor, tedy že se můžete přepínat mezi oběma, nebo je spojit.

Jaký je marketingový buzzword pro obě funkce, si nepamatuji, musel bych to
hledat.

----- Původní zpráva -----
Od: "Dawid Ferenczy" <ferenczy na volny.cz>

MŠ> No  to  asi nebude fungovat, je to dual SIM standby, t.j. malo by sa dat
za behu prepinat, ktora
MŠ> bude  aktivna.  Este  som to neskusal, ale takto mi to staci (dovody by
som snad nerozpisoval) a
MŠ> nechce sa mi kvoli nej vlacit druhy mobil. Mozem sa s tym vecer pohrat a
poreferovat.

Ja  jsem dnes mluvil s panem Polivkou a ten mi rikal, ze toto prepinani bylo
treba jen u nejstarsich
modelu. On sam mel jeden takovy novejsi a telefon pry byl aktivni v obou
sitich. Jak se to chovalo k
hovoru na druhou SIM, kdyz na prvni probihal hovor ale nevedel.

Zajimalo by me, jestli takovy telefon ma 2 radiove casti nebo mu staci
jedna.