Jak to chodi z eBay

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pondělí Prosinec 19 13:42:16 CET 2011

Kdyz si na tom nezgustnou celnici, tak tyden az dva. S nimi je to tak
na mesic, ted pred vanoci to bude asi o dost horsi.
Tohle by mohlo projit, jes to dostatecne male, lehke a levne - se
zasilkami tehle velikosti jsem problemy nemel. Nicmene i tak se
vsechno rentgenuje (a je na posouzeni prislusneho urednika, jestli
udajum uveri)
KR