Re: Ešte raz predloha

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Sobota Prosinec 17 08:45:22 CET 2011

Oboustranne DPS jsem tisknul na folii v inkoustovce a nemel jsem problem to
sladit.
(Na kazdou stranu jsem pouzil dva vytisky.)

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "MS" <ms na midkemia.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 17, 2011 8:43 AM
Subject: Re: Ešte raz predloha

No dokonale , myslím tým to ,že keď dám predlohy cez seba zrovnám ich tak
volným okom nebudem poznať posuv na stredoch otvorov a zameriavacích
krížoch.
Teraz  to bohužial pri mnou vytlačených predlohách poznám, je to určite viac
než 0,1mm
No a k profi výrobe DPS, o tej lacnej výrobe na matron.cz som sa dozvedel
len nedávno.
Pre nás zo Slovenska je to s poštou za 1dm2 obojstrannej  20,4e.  To pri
prvých funkčných vzorkách a jednoduchých dps bez prekovov pod chipmi je
dosť.
Samozrejme pri finálnej DPS nie je o čom.
M.Stanko