Re: Ešte raz predloha

MS ms na midkemia.sk
Sobota Prosinec 17 08:43:45 CET 2011

No dokonale , myslím tým to ,že keď dám predlohy cez seba zrovnám ich tak volným okom nebudem poznať posuv na stredoch otvorov a zameriavacích krížoch.
Teraz  to bohužial pri mnou vytlačených predlohách poznám, je to určite viac než 0,1mm
No a k profi výrobe DPS, o tej lacnej výrobe na matron.cz som sa dozvedel len nedávno.
Pre nás zo Slovenska je to s poštou za 1dm2 obojstrannej  20,4e.  To pri prvých funkčných vzorkách a jednoduchých dps bez prekovov pod chipmi je dosť.
Samozrejme pri finálnej DPS nie je o čom.
M.Stanko