Celovka - vysledek

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 15 00:12:29 CET 2011

 15.12.2011, 0:00:32

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Kuba Jan napsal:

> Pri 1,15V je to jeste vic nez polovina a vybijeci krivka je jeste hoodne
> plocha....
Netusim jake bezne NiMh pouzivate vy, ale moje sanyo, GP  maji
pri I = 0,1-0,2C koleno nekde v oblasti 1,1 - 1,15V.
viz http://min.us/mkrvheNyL, http://min.us/mSqSzsXa8,
enelopy dokonce kolem 1,2V http://min.us/mbj6qAzZ2.
Muzeme diskutovat, zda to co zbyva za kolenem je 8% nebo 12%, ale do
50% to ma rozhodne daleko.

> Mam pocit, ze v te celovce jsou 3x klasicke LED a hodnoty  ktere jsem
> uvedl a zmeril plati.
Celovku s klasickymi LED, bych nazyval spise vybijeckou s vyraznejsi
indikaci nez svitilnou. :-)
Ale i tak, kdyz jsem zmeril bilou LEDku ze supliku, tak mela 3,12V pri
20mA a vic bych do ni radej nepoustel.