Celovka - vysledek

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 12 14:29:20 CET 2011

Dne 12.12.2011 12:22, gatilo napsal(a):
>   12.12.2011, 12:14:24
>
> Zalezi na tom, zda cchete vybijet nebo svitit ? :-)
> Beznej NiMh ma pod 1V v nejlepsim pripade 10% kapacity
Pri 1,15V je to jeste vic nez polovina a vybijeci krivka je jeste hoodne
plocha....
> a CREE pro zmenu<  3 V pri 300mA.

Mam pocit, ze v te celovce jsou 3x klasicke LED a hodnoty  ktere jsem
uvedl a zmeril plati.
Pravda s cree to bude o neco malo  lepsi ale stojim si za tim, ze Nixx.
pod pulku nevybijete.
Dyk si to zkuste, to by ta svitilna musela svitit alespon mesic, protoze
pri vybitych bat. uz Led sviti velmi malo a odebira radove mensi proud.
> No a ucinnost s tim ACM bude o poznani lepsi, nez ucinost levneho
> menice, ktery musi pracovat v rezimu step down/up.
Ten menic ma ze zacatku maximalni ucinnost, cim je vetsi pomer
Uvyst/Uvst tak ucinnost pada.
Testoval jsem nejake drivery z DX, je to udelane velmi dobre , ucinnost
i s jedinym clankem je nad 70 procent pri 500mA do LEDky.
Se vzrustajicim napetim na vstupu je to lepsi pri 3V/3,6V je to 82-88
procent. presne mereni je obtizne, vzhledem k delkam privodnich dratu a
ubytkach na nich.

Ale ve zminenem pripade celovky ( 3x5mm led )  by menic vyrazne prispel
k celkove dobe pouzitelnosti na jednu sadu baterii.