Predloha pro negativni rezist

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Prosinec 14 21:05:11 CET 2011

Já leta s nejlepšími výsledky používám Pentel MAXIFLO White Board Marker MWL5M

Vzhledem ke své práci ve škole jsem měl možnost vyzkoušet řadu různých typů, a tenhle na tonerech drží nejlépe. Navíc má "pumpičku" kterou lze hrot před přetíráním předlohy pořádně "rozparádit". Ale nesmí se to přehnat, jinak rozpouštědlo naopak toner naleptá a vy ho posléze setřete hadrem spolu s fixem.

Jakub Šerých