Predloha pro negativni rezist

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Středa Prosinec 14 11:55:58 CET 2011

Huh, nějak se mi tu zprávu podařilo poslat ještě jednou ?!?

Omlouvám se,

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Cihak na dkv.cst.cd.cz
Sent: Wednesday, December 14, 2011 10:53 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: RE: Predloha pro negativni rezist

Ne slévání, nevím jak bych to srozumitelně popsal. Prostě ten fix pokud je mírně vyschlý někde pouští barvivo lépe jinde hůř nebo vůbec. Výsledkem je šmouhatý povrch s přebytkem basviva někde a jinde s nedostatkem nebo úplně bez barviva. Pak Vás to nutí přitlačit a přejet plochu několikrát. Tím ale můžete poškodit už navlhlý toner, který tím barvivem trochu změkne a lze ho poškodit. Po vyschnutí je toner zase odolný. Je potřeba nechat do fixu nacucat líh. Dělám to předem přes hrot. Fix je nerozebíratelný... Tedy já vím rosebrat lze vše :-)).

Ten toner není lepivý ale mírně pórovitý. A v těch pórech zůstane fix zažraný a nelze ho setřít. Pokud máte tiskárnu kde z toneru ten fix setřete pak je vrstva toneru asi lesklá a hladká. Fix se na tom neudrží. Musíte použít jinou tiskárnu - já vím, hraběcí rada...

	Martin.