Stavba serveru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Prosinec 13 22:36:26 CET 2011

V této cenové kategorii se dají sehnat třeba HP Proliant ML310G5 a ML330G6.
Jejich jediná zásadní nevýhoda je nemožnost redundantního zdroje. Na něco
takovýho je třeba připlatit desítku a koupit ML350G6. Případně bych i
omrknul konkurenci, občas někdo nabízí akční stroj, který toho umí víc.
Jinak pokud to budete stavět, tak bych volil nějakou serverovou desku, u nás
se dají sehnat SuperMicro, CPU asi dle preferencí, ECC paměti, disky dle
rozpočtu. Docela věda by mohl být serverový case, který bude mít líp
vyřešeno chlazení, než obyčejný krabice. A mám obavy, že i tak se
konfigurace vyšplhá na srovnatelnou cenu značkových strojů.

Teď jsem ještě objevil ML110G7 a ML150G6 a možnost dvou zdrojů mají, cena
opět okolo dvaceti.