Stavba serveru

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Prosinec 13 21:32:16 CET 2011

Kupte na ebay, nebo ve výprodeji skutečný server. Děláme to taky tak (pro
nás, ne pro zákazníky).

Upozorňuji ale, že hodně nový server, s datem výroby polovodičů cca půlrok,
během prvních cca 2 měsíců může občas slítnout. Pak až pojede jak má. Na
Linuxu so toho všimnete, na vytížených windowsech ne, ty slítnou samy
častěji.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>

  jsem postaven před úkol postavit v nejbližší době nový server. Tento bude
trvale běžet v serverhostingovém centru a rád bych, aby tam vydržel nějaký
rok (plánuji životnost 5 let, jako má současný server, který potřebuji
vyměnit). Vysvětlím své požadavky.
  1) Finančně nedosáhnu na skutečný server. Musím něco postavit z běžných
PC komponent tak, jako jsem to vždy dělal a jak byl postaven i stávající
server.
  2) Hlavním kritériem je stabilita.