Něco na pátek, bankomatový skimmer z 3d tiskár ny

Jindroush kubecj na asw.cz
Sobota Prosinec 10 19:05:29 CET 2011

Ten clanek jen ilustroval pripad uniku te informace 'bocnim kanalem'.

Taky existuji prelepovaci klavesnicky.
V USA uz byly i pripady, kdy menili vnitrnosti POS terminalu v obchodech.

100% bezpecnost je vzdy iluze...