RE: Něco na pátek, bankomatový skimmer z 3d tiskár ny

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Prosinec 10 18:53:56 CET 2011

Mam, ale koukam na ni tak casto, ze je to skoro stejne, jako kdybych ji vubec nemel :-)

To uz skutecne nekde takhle prakticky skimovali? Ten clanek, co tu sel pred par maily odkazem pise o tom, ze:
1) To byl test nejakych organizaci, ktere se bezpecnosti zabyvaji
2) Z kovove klavesnice je to temer necitelne, pouze s jistou pravdepodobnosti z plastove (nenarazil jsem na bankomat, ktery by mel plastova tlacitka)

Dale si myslim, ze termokamera citliva tak, ze bude tak maly rozdil teploty schopna zaznamenat, bude jednak dost velka a jednak asi dost pekelne draha. Pokud tomu tak neni, ukazte mi typ nejake levne male termokamery, docela by se mi (a zrejme i mnohym dalsim z konfery hodila).

Jakub Serych