Kde sehnat laminovaci fotorezist + vyroba DPS

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Sobota Prosinec 10 13:53:10 CET 2011

>Takze na zaver - je to o expozici - dnes mi prisly ty zarivky na nehty

>co tu ekdo odkazoval (CF-S 11W/BL 350 G23 za 160/ks bez DPH)  a expozice

>dle Vasich zkusenosti - za 25 min z cca 13cm totalne pres pauzak

>preexponovane, cili tech 7-10 min. bude akorat a osvetleny motiv uz se

>nesmyva ani nahodou.

>Tak snad nekomu vlakno pomuze, jinak se s laminovacim rezistem pracuje

>dokonale, neda se srovnat s pozitivem ani s koupenyma deskama s

>pozitivnim rezistem.

>A zasadne nanaset na vodni vrstvu, pak je vysledek dokonaly.

Ja som tu písal (a ešte i niekto ďalší), že svietime cca 30-40 sekúnd na
negatív a cca 8 min na pozitív. Medzi obidvomi druhmi fotorezistu nevidím
rozdiel v kvalite, či zložitosti spracovania. Na negatív môže byť väčšia
spotreba toneru z tlačiarne. Ale dá sa to vyriešiť spôsobom návrhu spojov.
P.B.