OT - Plynova lahev

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Sobota Prosinec 10 01:16:46 CET 2011

Polsko je zkratka zeme  netusenych svobod, polska dekadence jde tak daleko, ze
si lidé vymetají své komíny sami a nemusí 10. března brázdit vybrané silnice na zimních pneu.
Obavam se, ze toto reseni asi moc nenadchne zapadocechy a ani lide z okoli Brna nebudou nadseny.

Otazkou je co dela urad pro ochranu hospodarske souteze, jeden by toto spolecne chovani vsech tri dodavatelu technickych plynu oznacil za kartel.
Cvicen pozadam Petra Rafaje o nazor, je to technik tak snad v tej politice totalně nezblbnul.
Tlakové lahve lze v CR legalne koupit a tim, ze Linde, Siad i Messer tyto lahve neplni zneuzivaji sve postaveni na trhu.
Plyn by meli prodavat i ad vitrum adlatum.

PB