Re: česká pošta

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 8 21:16:52 CET 2011

 8.12.2011, 21:12:50

Teda vy jste cislo. Delate si srandu z nejvysiho posmistra a pak se
jeste divite, ze k vam postaci nechteji chodit. :-)
To narizeni, ze kdyz jdete platit vice nez dve polozky, musite to mit
secteno na papiru pamatuju, ale uz si nejsem jist, zda v tom narizeni
bylo napsano, ze to musi byt secteno SPRAVNE.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz