Re: česká pošta

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 8 20:32:32 CET 2011

Je krasne slyset, ze to nekde funguje :o). U nas v Obranech mame na
postmistry "stesti". To tu kdysi byl vedouci, rikalo se mu Jenicek. Urednik
telem (obrovskym) i dusi. Kdysi posta vydala narizeni, ze kdyz se plati vice
polozek soucasne, tak to musi mit zakaznik sectene na papirku. Ten nas
Jenicek na tom proste trval. Tak jsem mu ty tri polozky secetl schvalne
blbe. On to samozrejme prepocital a rika, ze to mam spatne. Ja mu rekl, ze
nejsem blby a ze umim pocitat. Tak to prepocital znovu. Pak jsem to
prepocital znovu ja, vyslo mi to jinak a zase spatne. Tak to pokracovalo asi
ctvrt hodiny. Fronta za mnou se z casti chechtala, z casti nadavala. Nakonec
jsem vymeknul, vypadal, ze zkolabuje, tak jsem to spocital spravne. Od te
doby uz to po mne nikdy nechtel.
Vladimir