česká pošta

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 8 17:12:52 CET 2011

Tohle ale neni o poste jako takove - to je klasicky problem "posledni
mile". Proste kdyz tam budete mit blbce/hajzla/flakace tak je uplne
jedno pro koho jezdi.

Jinak treba u nas v CB se balikari stridaji - tzn. ze nejezdi porad
stejnej rajon. Takze kdyz mam kliku tak mi jeden z nich nosi baliky az
nahoru do bytu - tomu davam diskreci.

S pozdravem
Radek Vicek