Re: Pajeni kontaktnim pretavenim a hnednuti cuprextitu

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Sobota Prosinec 3 18:47:09 CET 2011

Profi reflow pece mají kombinaci horkého vzduchu a infra ohřevu. Nastavit to není jednoduché,
většinou se to nastavuje přímo na pájené desce. Nalepí/přiletuje vysokoteplotní pájkou se k ní termočlánky.
Dokonce na jednom školení i doporučovali překrýt termočlánek kouskem AL fólie pro odstínění od infra.

Projede se s touto deskou. Nasbíraná data z termočlánků se nasypou do sw a ten nastaví pec.

Zde je vidět (FIGURE 14 str. 11) jak se celá deska začerní pro sjednocení emisivity při IR měření teploty.
http://cache.freescale.com/files/rf_if/doc/support_info/RDMRFE6VP61K25H_2MTR_AMATEUR.pdf

Honza