Pajeni kontaktnim pretavenim a hnednuti cuprextitu

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Prosinec 3 17:28:03 CET 2011

http://www.instructables.com/id/Toaster-Oven-Reflow-Soldering-BGA/?ALLSTEPS

Napriklad. Po webu se vali mnoho dalsich, nektere maji primo rizeni
profilu. Jde o to jak moc si chce kdo hrat.

PK.