Zavada mycky AEG Favorit

Pátek Prosinec 2 20:31:40 CET 2011

No nevim co kupujete, my jsme do novostavby koupili nejakou pracku za 6
litru pred 5-ti lety jako provizorium na rychlo (to bych musel po
schodech se podivat na znacku, ale elektronicky programator), protoze
jsme v te dobe petiletou zanussi co stala 8 nechali rodicum (ta vypada
na mechanicky ale ma komutatorovy motor a 800 ot.) a obe perou bez
jakehokoli zasahu stale... Jo manzelka si pred rokem stezovala, ze to
nevypousti vodu, nasel jsem filtr a v nem asi 20Kc v mincich kolem
koruny + dalsi bordel, deti, no ;-)