Zavada mycky AEG Favorit

Pátek Prosinec 2 20:26:02 CET 2011

Tak ta nase ma na sobe napsane 6081 sensorlogic turbodry Made in Germany (a
neni to prelepovaci cedulka :-) a uvnitr samolepku "Typ: 45 DTA 04"
Nejspis to bude jina, ale kazdopadne si tyhle prakticke zkusenosti dobre
ukladam, abych, az na to prijde, ziskal cenne plusy co se budou naramne
hodit pri zduvodnovani nutnosti porizeni toho ci oneho nezbytneho nastroje
do dilny :0))

Takze dik!

Starych fungujicich zarizeni je dobre se drzet. Treba moji rodice bohuzel
pred par lety vymenili funkcni tatramatku za novejsi cosi, protoze mela
odlomenej kus plastu z otvirani dvirek (spadly na nej zelezne stafle) a
zrezlej horni plech (bodejt by ne, kdyz na nem 35 let lezel odkapavac na
nadobi). Od te doby tusim moc neperou, protoze ten novej kram je vecne
rozbitej.

D.O.