zpozdene reakce televize

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 1 21:38:46 CET 2011

Z teletextu si to bere udaj o case ( datumu) a pocita od prvniho
dlouhodobejsiho zapnuti. Pak k tomu pripocita 2 ( 3 ) roky a potom to
"musi umrit"
Aby to nebylo tak napadne, je ve fw implementovan algoritmus, ktery
nejprve zacne prodluzovat dobu vypnuti, pak obcas zapne televizi
samovolne, pote zacne kombinovat vsechny tri
"zavady" najednou. Po dalsim mesici prestava obcas reagovat DO ( MCU
skace do podprogramu na nefunkcnost cteni IR cidla )
V posledni fazi jde zapnou televize jen nekolikerym ZAP/VYP ze zasuvky.

Delam si samozrejme srandu, ale moc bych se nedivil, kdyby tam nejake
takove k****tko bylo  :-(
JaKub