zpozdene reakce televize

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Prosinec 1 07:36:02 CET 2011

Jiste mi prominete spekulaci. Myslim si, ze asi brzy odejde do vecnych
lovist. Od kolegu jsem zaznamenal nekolik TV teto znacky, ktere odesly
nejaky cas po konci zaruky. Druha domenka je nejaka EEPROM, kde se uklada
nastaveni pred vypnutim, asi je uz trochu unavena tim castym zapisem pri
vypinani a nejde ji to jako za mlada. Tohle prodlouzeni zapisu muze byt i
stonasobne, prekvapive ty problemy mohou nastat i pri relativne malem poctu
zapisu. Treba i od desitek nebo stovek. JM

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Thursday, December 01, 2011 12:28 AM
To: konfera
Subject: zpozdene reakce televize

Dobrý den,
mám LCD televizi Samsung asi 3 roky starou a v poslední době jsem si všimnul
zajímavého jevu. Když jí ovladačem vypnu, někdy se vypne hned a někdy až za
5 vteřin. Dřív to reagovalo vždycky hned. Přijímám na tom analog z
kabelovky. Předpokládal jsem že televizi řídí nějaký relativně jednduchý
MCU. Ale tohle na mě dělá dojem, že se v tom děje něco, jako narůstání délky
registrů Windows. Je něco takového v televizi možné?

Anděl