OT - Farnell zklamal

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Srpen 31 11:34:39 CEST 2011

Neni tan DigiKey ze USA? Clo, DPH, celnice...

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 31, 2011 12:50 AM
Subject: OT - Farnell zklamal

Ahoj,

jen pro zajímavost... V pondělí v 15 hodin (tedy dvě hodiny před
koncem příjmu objednávek na ten den) jsem udělal objednávku u Farnellu
přes web, platba kartou jako vždy. Přišlo jen první potvrzení a z
karty nevzali nic. Na webu v pondělí v noci objednávka stále ještě ve
stavu "přijato". Napsal jsem e-mail, aby mi dali vědět, proč
objednávka nebyla vyřízena, když jsem ji poslal dostatečně včas.

V úterý nic nepřišlo, na e-mail ještě v 11 hodin nikdo nezareagoval,
ale stav objednávky se změnil na "podržena kvůli úvěru". To jsem si
říkal, co to je za hovadinu, když jsem platil kartou. Tak jsem tam
zavolal. Ženská hned věděla, že jsem jí posílal e-mail, ale odpovědět
na něj zatím neráčila. A že prý netuší, proč to nebylo vyřízeno, že se
musí zeptat někde na účetním oddělení, ale že to vypadá na problém s
mým DIČ. Povídám jí, že to je nějaké divné, když jsem u nich utratil
desítky tisíc liber a problém s DIČ nebyl. No ale že to prý zjistí.

Kolem poledne jsem se naštval, zavolal tam znovu. Zvedla to jiná
ženská, že prý to je divné, DIČ je v pořádku, ale stejně to kvůli němu
někde visí. Tak jsem tu objednávku stornoval, objednám si to v DigiKey
a budu to mít ještě levnější.

V každém případě jsem jim zatím nestál ani za to, aby mi poslali
nějaký e-mail s vysvětlením nebo nápravou. Druhá ženská sice říkala,
že zařídí, aby se to opravilo a příště fungovalo, ale to taky nemusí
být pravda. Tak se to snad nějak sere už i ve Farnellu nebo co.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601