Re: MECH - upichování na soustruhu - něco dělám blbě

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Srpen 30 12:36:06 CEST 2011

Tohle nikdy nezapomenu Viktorovi Kozenemu. Ze okradl milion prostacku
je mi celkem volne, ale ze koupil jistou tovarnu v Praze - Nuslich a
dal vyvezt do srotu nekolik ks soustruhu Schaublin (slo o vyzkumak
pracujici pro armadu) aby mel misto pro propagacni stredisko sveho
vypeceneho fondu, to se neodpousti :-)

Ales Prochaska