Re: MECH - upichování na soustruhu - něco dělám blbě

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Srpen 30 10:42:05 CEST 2011

Ja ho mam z jednoho ruseneho vyzkumaku v Holandsku.

Kdyz si projdete ebay tak se tam objevuji pomerne pravidelne a ceny jsou... no, rekneme prijatelne kdyz uvazim o co se jedna. Za 102 pocitejte s cenovkou v radu nekolika tisic E dle typu, stavu a mnozstvi prislusenstvi. Kdyz zacinala krize, daly se koupit i levneji.
Pokud mate realny zajem, asi bych nekde nasel i kontakt na jednoho slusneho prodejce z Holandska... kdyztak napiste soukrome :-)

U nas se daly poridit pred lety take, v dobach zivelnych likvidaci fabrik nastojaka se vybaveni mnohdy prodavalo na kilogramy, jen kdyz si to dotycny odvezl rychleji nez zamestnanci sbernych surovin... bohuzel, to jsem jeste nemel kam tyhle veci davat.

A vyhnete se mistnim smelinarum, kteri za repas vydavaji nater hraskovou barvou... usetrite dost penez.

V.