[OT] Cena snimacu do fotaku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Srpen 26 22:51:08 CEST 2011

Neviem, ci je toto reakcia na mna, google web interface sice vlakna
pozna, ale nerobi podrobnu stromovu strukturu.

Ak ano, tak ok, ale nepytal som sa aky fotak kupit, nejake 2 "sucasne"
kompakty mam. Zaujala ma prave moznost pouzit stare M42 objektivy so
sucasnymi digitalnymi zrkadlovkami a pytal som sa na konkretne typy,
kedze doteraz som o takejto moznosti ani netusil.

Inac k tomu, ake skla mame, mam aj dalekohlad AD800 s M42 zavitom,
co-to som na film nafotil, napr. zatmenie Slnka 1999 v Madarsku, alebo
prechod Venuse popred Slnko 2004.

miro