[OT] Cena snimacu do fotaku

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Pátek Srpen 26 12:55:49 CEST 2011

Presne si uviedol priklad ako vsetko zalezi od konkretneho typu a
znacky. U zakladakov je povedzme mensi rozdiel, lebo tie su vacsinou
relativne lacnejsie (robia sa vo velkych mnozstvach). Moje starsie
135mm a 200mm pri ciarovom rozliseni obstali a rel. novsia 300/5,6AF
ED je porovnatelna so zakladakom (neuveritelna ostrost, skoro som
klakol :-)). Sirokace - 35mm, 28 aj 24 aberuju len minimalne, aj ked
teda to nie su este extremne sirokace. Ale aj Tokina 17 je celkom v
pohode pre amaterske pouzitie.

Martin