[OT] Cena snimacu do fotaku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Srpen 26 12:30:19 CEST 2011

Ano, kdyz je to postavene takto, tak plne souhlasim. Rozhodne je mnoho starsich skel, ktera jsou dobre pouzitelna a v pomeru cena/vykon s prehledem vitezi. Ale puvodni otazka byla postavena uplne obecne:

> A jak se divate na stare "poctive sklo". Treba z ruskych fotaku. Jsou
> lepsi nez dnesni objektivy?

Na takto polozenou otazku je myslim jasna odpoved, ze ne.

Sam jsem nedavno presedlal z objektivu NIKKOR vyssi kategorie na jejich "vlajkovou lod" a musim rict, ze jsem sam nechtel verit, jak velky skok dopredu je i takovato "mala" (nikoliv ovsem cenove :-) zmena.

Jakub Serych