Vyber laminatoru

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Čtvrtek Srpen 25 13:40:49 CEST 2011

Ked uz sa tu tak "krsti" Positiv20 :-), pridam skusenost - vcelku
slusne rovnomerne rozliatie sa mi podarilo na A4 po dôkladnom
vyčistení dosky PRÁŠKOM (pieskom) NA RIAD (Toro apod.) a naslednom
odmastení riedidlom. Tie mikrovrypy, ktore tym vznikli podstatne
lepsie "tahaju" tekuty resist do stran a zmensuju tendenciu resistu
robit rozne kopce. Uz smirgel bol prilis hruby - prasok bol optimum
:-). Jedine okrajovych 3-5mm malo kvoli vzlinaniu hrubsiu vrstvu, ale
inac to bolo porovnatelne s nalamainovanym resistom.

Martin