Vyber laminatoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 25 13:06:11 CEST 2011

S Positivem mam podobne zkusenosti. Muj zaver k tomu je, ze Positiv
je zaklety a musi se asi rict nejake tajne zaklinadlo, ktere neznam.
Proto kdyz se objevila moznost snadne dostupnosti dry-resistu, bylo
to jako jedny Vanoce navic.
Jeste ted kdyz si vzpomenu na Positiv 20, tak se v noci budim hruzou.

Petr

*****************************

From: "Peter Bošnák" <lajost na zoznam.sk>
To: "konfera" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 25, 2011 12:33 PM
Subject: Vyber laminatoru

Všetko okolo DPS záleží na tom, aké má kto požiadavky a možnosti.  Ja
mám zásobu asi 30 kusov A4 cuprextitu, takže sa snažím používať, čo
najviac tento. Poškrabané, viac zoxydované používam na mechanické účely
(krabičky, predné panely) . Dosť dlho som sa snažil používať na DPS
sprej Pozitiv ale nedarilo sa mi opakovateľne naniesť kvalitnú vrstvu.
Vždy som tam mal neúnosne mnoho prachových kazov. Skúšal som striekať v
kúpelni, dokonca som skúšal striekať smerom hore na dosku otočenú meďou
dolu, v predstave, že prach padá smerom dolu ale nič nepomáhalo. Takže
som začal používať cuprextit aj cuprexcart zo SOS-u, s ktorým sa pracuje
celkom dobre a snažím sa zvládnuť výrobu DPS so suchým fotorezistom, aby
som využil moju zásobu. P.B.